IP telefoni

Få en fleksibel telefoni løsning, samtidig med at I sparer penge

Tilpassede IP telefoni løsninger til erhverv

TechBiz ApS har løsningen til dig som er træt af store telefonregninger, eller som står og skal have nyt telefon anlæg. Vi tilbyder en skræddersyet løsning baseret på den nyeste teknologi inden for IP telefoni til din virksomhed.

– Planlægger I nyt telefonanlæg?
– Skal I udvide jeres gamle anlæg med flere linjer?
– Betaler I for mange penge for jeres telefoni.

Hvorfor vælge IP telefoni?

Med IP telefoni får I digital lyd frem for den gamle analoge lyd. I får nogle af Danmarks BILLIGESTE samtale afgifter og sparer 30-45 % på jeres telefon regning. Derudover er funktionerne i jeres IP løsning nærmest uendelige. Alt er software baseret, og kan ændres og tilpasses efterhånden som jeres behov ændrer.

Funktioner

Her er et udpluk over nogle af de funktioner I kan få med IP løsning fra TechBiz:

  • Nummervisning: Se hvilket nummer, der ringer
  • Viderestilling: Automatisk viderestilling til eks. mobil eller kollega. Styres fra telefonen
  • Køfunktion: Giver mulighed for at lave kø til grupper eller lokalnumre. Opkaldet mødes med ventemusik
  • Trækning af kald: Besvar dine kollegers opkald, når de er forhindret
  • Velkomstbesked: Opkaldet mødes af en velkomstbesked og der er ventemusik til kaldet besvares. I kan selv indtale velkomstbesked
  • Lukket-besked og feriebesked: Opkaldet mødes af en besked om at virksomheden er lukket og kan eventuelt blive viderestillet til en voicemail eller opkaldet kan afsluttes. I kan selv indtale beskeder til henholdsvis Lukket-besked og feriebesked
  • Åbningstider: Giver mulighed for definering virksomhedens åbningstider. Der kan eksempelvis henvises til lukket- eller feriebesked udenfor åbningstiden. Indenfor åbningstiden kan kaldet eksempelvis viderestilles til Interaktiv velkomstmenu
  • Direkte indringningsnumre: Giver mulighed for at tildele de enkelte lokalnumre direkte numre som kan tilringes udefra
  • Interaktiv velkomstmenu: Opkald mødes af en interaktiv velkomstmenu, eks. tryk for 1 salg, 2 for service, 3 for bogholderi. I kan selv indtale beskeden
  • Køfunktion: Giver mulighed for at lave kø til grupper eller lokalnumre. Opkaldet mødes med ventemusik og oplysning om nr. i køen, estimeret ventetid samt eventuelle andre oplysninger
  • Ringegrupper: Giver mulighed for at 2 eller flere telefoner ringer samtidigt ved opkald, f.eks. salg, service og bogholderi
  • Rapporter: Detaljerede rapporter med statistik og oversigt over alle opkald og aktiviteter.
  • Voicemail: Modtag beskeder på din telefon og evt. som en e-mail med vedhæftet WAV fil. Hver bruger kan selv indtale personlige beskeder
  • Grafisk omstillingsanlæg: Viderestil opkald, se hvem der er optaget eller har meldt sig ude, se antal personer i kø mv
  • Statuslamper: Se om en kollega taler via statuslamperne på telefonen
  • Landekodestyring: Viderestil indgående opkald afhængigt af, hvilket land kaldet kommer fra
  • Konference: Fælles konferencenummer som kan tilringes af alle som skal deltage i telefonmøde
  • Optag samtaler: Giver mulighed for at optage en igangværende samtale. Optagelsen sendes som lydfil på e-mail
  • Til stede / optaget: Giver mulighed for at melde sin telefon ude med klokkeslæt for forventet tilbagekomst

Har I specielle ønsker ud over ovenstående kan vi med stor sandsynlighed imødekomme dem.

Klik her for at se flere itkonsulent ydelser og læs bl.a. om cloud computing!