Bliv kunde

Hurtigt og nemt

Hurtigt og nemt

Fokuser på din forretning og lad TechBiz håndtere jeres IT. Det tager kun et øjeblik at blive kunde, og måske kan vi hjælpe allerede i dag.

 

1. Afdækning af jeres behov

Vi starter altid med en gennemgang af jeres eksisterende forretning. Hvad er jeres planer og mål. Skal vi fortsætte med jeres nuværende setup eller er der behov for udskiftning, opgradering eller tilpasning. Man kan kalde det spørgerunden. Vi prøver at lære så meget som muligt om jeres forretning og hvilke forventninger I har til jeres IT, serviceaftale og samarbejdspartner. Jo mere vi ved, jo bedre kan vi rådgive jer i forhold til en god langsigtet IT løsning.

 

2. Præsentation af relevante løsninger

Vi præsenterer relevante løsninger på baggrund af jeres behov. Vi kommer med råd og vejledning og gennemgår fordele og ulemper. Den dyreste løsning er ikke altid den bedste. For nogle virksomheder er det smartest og billigst at afvikle alt i skyen, og for andre er en kombineret løsning det bedste. Du kan læse mere om vores ydelser her.

 

3. Indgåelse af aftale

På baggrund af valgt løsningsmodel gennemgår vi den endelige serviceaftale. Vores aftaler er altid tilpasset jeres behov og økonomi. Vi tilbyder fast pris serviceaftaler, ad-hoc fakturering eller klippekort. Det er også typisk her vi bliver enige om, hvordan driften af jeres IT skal fungere fremover, og i hvilket omfang TechBiz skal varetage dette.

 

4. Implementering af ny løsning eller overtagelse af eksisterende

Vi er typisk allerede gået i gang inden aftalen træder i kraft. Vi har dokumenteret jeres nye eller eksisterende løsning og sikret os, at I har forsvarlig backup. Vi deltager gerne på interne medarbejdermøder eller lignende arrangementet for hurtigst muligt at blive en del af jeres team.

 

5. Løbende drift, vedligeholdelse og support

Med TechBiz som ansvarlig for driften af jeres IT, vil I opleve os som en del af jeres faste medarbejderstab. Overvågning samt den løbende vedligeholdelse og opdatering af servere vil primært ske fra vores kontor. Meget af vores arbejde ligger I således ikke mærke til. Vi prøver at løse problemerne proaktivt og inden de opstår. Jeres medarbejdere vil opleve, at vi altid sidder klar ved telefonerne, og yder den support de har brug for. I langt de fleste tilfælde overtager vi arbejderstationer via Fjernsupport, og er der behov for lokal support, kører vi også ud.

 

6. Opfølgning på aftale og oplevet support

Ud over løbende opfølgning og feedback, holder vi typisk et årligt statusmøde, hvor vi kigger tilbage på året, der er gået samt kigger frem mod kommende projekter. Vi evaluere kontrakten og afstemmer forventninger. I TechBiz lægger vi vægt på løbende feedback – ikke kun internt, men også mellem kunder og TechBiz. Vi ønsker at tage ris/ros, problemer og udfordringer, når de opstår. Det samme gælder omkring jeres IT, og er der behov for et statusmøde tager vi det, når behovet opstår, og ikke nødvendigvis kun én gang om året.

 

Fjernsupport

Med vores Fjernsupport værktøj kan vi yde support med det samme ved at overtage skærmbilledet på jeres PC´er og Mac´er. Download vores fjernsupport værktøj fra forsiden.

Vi glæder os til at bevise vores værd!

 

Referencer: Se udtalelser fra eksisterende kunder her.


Contact